​Uitdagingen voor griffiers van middelgrote gemeenten


Bijeenkomsten 2021

Voor 2021 zijn de volgende data gepland (locaties onder voorbehoud van de maatregelen rondom corona):

​Per keer wordt een onderwerp voorbereid. 
 

Eerdere bijeenkomsten

Algemene informatie

De inhoud van de dag bepalen de deelnemers zelf. Wij zorgen - op basis van een persoonlijke intake van alle deelnemers - voor een werkvorm waarin u met gelijkgestemden in gesprek kunt gaan. Tevens zorgen wij dat er voldoende mogelijkheden zijn voor ontmoeting en een moment om als groep te bepalen of en op welke wijze u vaker bij elkaar wilt komen.
​De deelnemersbijdrage bedraagt 75,- euro excl. BTW per keer.
Voor meer informatie is een brochure bijgevoegd.

Naar aanleiding van de eerste bijeenkomst hebben wij de volgende vragen ontvangen:

 

Vrijdag is een wat onhandige dag, kunnen we niet wat later beginnen en eerder eindigen?

 
Het programma en de deelnemersbijdrage zijn aangepast. De inloop is om 9.30, we starten om 10.00 uur en we ronden na de lunch om 14.00 uur af.
 

Ik kan die dag zelf niet maar heb wel behoefte om periodiek bijeen te komen met griffiers van gemeenten van gelijke omvang. Kan ik op de hoogte gehouden worden?

 
We hebben naast de aanmeldingen inmiddels een lijstje van mensen die wel aangesloten willen blijven bij initiatieven. Dus mail ons gerust, de groep kan uiteraard organisch groeien en niet iedereen komt elke keer.

 

Ik kan zelf niet, maar wil me laten vervangen door mijn plaatsvervangend griffier. Kan dat?

 
Wij hebben deze vraag teruggelegd bij de regelmatige gasten en de keuze is om dat normaal gesproken niet te doen. Afhankelijk van de specifieke thema's kan het incidenteel zo zijn dat er ruimte is voor plaatsvervangers. 
 
Wellicht tot een van onze komende bijeenkomsten!